Tento e-shop využívá cookies

Tento eshop používa cookies na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analyzácii správanie návštevníkov. Používaním stránok s týmto súhlasíte.

COOKIES NASTAVENIE

Vaše súkromie je dôležité. Môžete si vybrať nastavenia cookies nižšie.

Pre zobrazenie dealerských cien je nutné sa najprv prihlásiť.

Beriem na vedomie

Postup pri prevzatí zásielky

Postup pri prevzatí zásielky a následnom uplatnení reklamácie

Upozornenie: V prípade, že ste si zvolili platbu na dobierku, tak Vám potvrdenie o úhrade vydáva kuriér od ktorého zásielku preberáte.

Pri prevzatí zásielky od vodiča prepravnej spoločnosti je príjemca povinný balík vizuálne skontrolovať. V prípade, že je balík zjavne poškodený, je postup nasledovný:

  1. Príjemca uvedie výhradu o poškodení vodičovi a spíše ihneď reklamačný protokol. V prípade, že vodič nemá tlačivo reklamačného protokolu, je možné spísať zápis o poškodení na čistý papier (zápis musí obsahovať dátum doručenia zásielky a zistenej škody, číslo zásielky, názov adresu príjemcu, popis zisteného poškodenia, podpis vodiča prepravnej služby a podpis osoby, ktorá prebrala zásielku).
  2. V prípade, že vodič odmietne zápis o škode zhotoviť, príjemca nemusí zásielku prijať.
  3. V prípade, že obal zásielky nejaví žiadne známky poškodenia, vodič nie je povinný čakať na rozbalenie a kontrolu zásielky.
  4. Zápis, ktorý obsahuje len poznámku „S výhradou“ nebude akceptovaný. Výhrada musí byť vždy konkrétne uvedená, napríklad „poškodené“, „premočené“, „zničené“ a pod..
  5. Zákazník informuje o škodovej udalosti e-shop. Zákazník dodá e-shopu číslo zásielky, druh a hodnotu tovaru, popis poškodenia, fotografie tovaru a balenia zásielky a zápis o škode.

Reklamáciu u prepravnej spoločnosti následne vybavuje e-shop.